Saturday, February 12, 2011

25 perkara pasal aku yang korang tak tahu :)

wallo,wallo :DD


ahaaaa,ak tlh di tag oleh seseorang y mgkin na tao lbey psl ak *perasan jp :D,sume nye pasal AKU :)


25 perkara pasal ak y korang tak tahu :




1. Seorang perempuan yg berketinggian 168..ala2 model gitu..hehehe..*model muslimah sejati :D


2. Couple dengan insan yang bernama amirul syafiq badarin,aku tak kesah dy cena,yang penting hati..


3. Tak suka pada kaler pink..aku agak pelik npe ade certain2 people y tersangat obses pade wrne pink,haih~


4. Aku ni adalah makhluk ciptaan tuhan yg cepat marah..dalam erti kata yg lain cpt panas.ala biasala darah muda nak buat mcmne.pape hal je yg blh buat aku sakit ati aku akn marah aku da xkira sape da kecuali mak bapak aku, aku mcm control sikit..nak mrh pun dlm hati je.kla org len mcm yg aku knl ke aku terus jmp face 2 face..kla xknl, huh kat cik belog aku ni la aku menyumpah seranah..1 lagi kt fb..tapi satu je yg blh bla, aku klau marah cpt cool down ito pon sbb ad cik bunjal..hehehe


5. selain drp marah aku ni ada sifat yg sgt terpuji iaitu "merajuk"..hehehe..bahawasanya aku anak kpd pak mail n cik rozie sgt suka merajuk.paling suka majuk ngn cik bunjal..:)


6. Xsuka sgt makan kek kecuali secret receipe..tu pun mkn sikit je..dari kecik memang xsuka makan kek sgt..so sape yg ajak aku g birthday party diaorg selamat k sbb aku xsuka kek..bukan ape,cepat muak :)


7. aku jugak ta brape suke ais krim sgt except ais krim chocs n hnye makan ble ad mud jer :)


8.okey ak admit! ak atlet softball,bhahaha :DD ,y tuh jer ak aktif n ak sukee,sbb sports laen ta kena ngn jiwe ak :P

9. Sangat suka pada kaler hitam..tapi xda la sampai obseskan kaler hitam.tapi kebanyakan baju aku kaler hitam..gentle dooo hitam itu menawan..hehehe


10. Suka kumpul barangan branded, xkisahla ape pun..biala baju tu xlawa asalkan branded n xsama ngn org its okey,ito pon da bagi kepuasan bagi aku..


11. Suka kwn gn org cute2 je..hahaha..jahat kot aku ni..tgkla bestfren2 aku semua comel2kan..WTF!!! :P


12. Kla korang nak tahu aku sebenarnya sgt rindukan rambut panjang aku..DAMN!!! xpe la kn nanti panjang blek la kan,*cik bunjal ta suke rmbot pnjgggg :P


13. Sangat bencikan penipu, org xsetia..LOSER!!


14. Aku adalah manusia yg blh diketegorikan sbg makhluk ciptaan tuhan yg agak baik, yg suka tlg org..aku sebenarnya xblh tgk kwn2 mcm xda duit ke ape msti terhegeh2 nak bagi pinjam duit even aku sndiri pun xda duit tapi hati2 jgn bermain dgn api kla takut tangan terbakar sb aku blh jadi mannusia celaka terhebat kla org tu buat taik gn aku..so take note ye kwn2ku sekalian.. :))


15. Xsuka kwn yg dpn aku mcm malaikat kla blh nak jilat kaki aku yg suka makan kepala org ni tapi kat blakang mcm setan keturunan israel je..buat2 muke plak kt blakang..aku ada je kwn mcmni kt cni tapi aku wat xlayan je dia..nak bg kaki pn kesian lemah..kan xbaik kite cr pasal gn org lemah xhardcore la plakkan..gentle doo memg aku xsuka jns kwn mcmni..fullstop


16. Aku "takut" pada kucing..penah sekali ekkk ada kucing menerpa ke ribaanku mcm khairul fahmi tangkap bola tu aku dgn sekuat ati menjerit..mlm tu aku demam sampai kena masuk kedah medical centre sbb demam panas..cite ni bkn cobaan okey, betul2..hahaha


17. Suka makan nasi ngn ikan ayam daging telo sayur ulam *sume ak sapuu :D


18. Aku adalah seorang yg lawak..maksudnya pelawak, suka buat lawak, meliwat..eehhh meliwat tu bukan okey..hehehe..sng ckp aku ni suka buat org ketawala..xcaya tanya kwn2 aku mesti diaorg sawan punya klau duk ngn aku..lalala~


19. perasan..tu salah 1 sifat buruk aku yg xboleh nak ilangkan sampai skung..kla aku jalan mesti aku perasan je org pandang..tapi pada hakikatnya mmg org pandang pun..hahaha ;D


20. chocolate lover :p


21. Suka cari pasal, suka gaduh kot..hahaha...kaki pukul kt sekolah..seyes dooo bukan bergurau ni.. :P


22. xpenah hipokrit dalam berkentut..hahaha..gentle beb aku xpenah tahan kentut samada secara tersembunyi atau terang2..dpn bunjal pun aku kentut..tapi dia okey je.tp kla dpn kwn2 tu cover2lakan, bagi yg slow2 je pun..hehehe..ala buat nak tahan xbaik untuk kesihatan.tapi slalunya aku cr port cantik sikitlakan..sory kwn2 mmg aku kentut dpn korang..HEHEHE


23. suka duk sorang2 and berangan..ape yg diberangankan rahsialakan..


24. kereta impian adalah mini cooper *sgt comel okeyyyy ..jgn marah nyah klau lpas "masters" aku drive kete tu..hehehe


25. finally da sampai gak no 25..dgn jiwa dan raganya ingin ku bgtau yg aku seorang yg setia dlm bercinta..sekian :)


About Me Myspace Comments
2 la serba sedikit pasal aku :) so ak na tag ain,ke,abey,amy n nana ;)

2 comments:

hehehe sama la kita...dua2 xsuka makan kek

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More