Monday, January 31, 2011

aku masih dara :)

p/s : kepadaa sesiapa y masihh belum menonton,especialy to gadis-gadiss,anda dinasihatkan tgok lah yeaa :) n to my beloved cuzy,nana,i bukan tak nak "teman" u tgok,(bajet mcm tgok kt cinema,HAHA :P) tpi i penatttt lahh dear,so im very very soryy maaaa~ n to baby,bunjal,i twu u sgtlah terharuu dgn movie nehh,smpai MENANGIS kann sayangggggg ;)

















tajuk berkenaan adalah merujuk kepada sebuah movie melayu yang xsempat aku tgk kt wayang n lastly wayang d bilik kmsis jer laa aku layann(bersama-sama dgn along smbil mnikmati kelazatann roti bluberry kafe siswaa) HAHA :D hehehe..kira agak batakla aku ni..org da lame tgk tapi aku baru je nak tgk...jangan gelak okey xbaik ooo mengata aku... :( pape jela korang yang pasti movie ni BEST sangat...bukan ape beb movie ni macam tahu2 je perangai budak skrang yang hidup bersosial bebas, arak sana sini, clubbing, sex bebas..yang bab arak, clubbing n sex bebas tu aku paling xsetuju okey..WTF!!! ko ingat best sgt ke arak tu...1st aku tgk movie ni aku mcm sedih gila n baru tersedar yang aku pun ada sikit ciri2 tu..sikit jela... -_- contohnya nak kuar kadang2 menyorok jugak ngn my mum, pakai agak seksi sikit je kot then sosial la jugak..(dulu lagi sial beb) ala biasa la anak muda nk berfoya-foya...damn!! jangan nak foya-foya sangatla mary!..tapi syukur kepada tuhan walaupun aku agak seksi(seksi ke?? n agak bersosial sikit tapi aku xpenah sentuh arak n xpenah jejak kaki kt mane club kt dunia okey! (err betol ke???) ;)) thanks Tuhan sebab masih memberikan aku hati yang kuat untuk aku xsentuh benda haram tu semua..yang paling pasti AKU MASIH DARA!!.ewah bukan ape dowhh bila aku tgk movie ni gak aku insaf r, tangan da macam org nak nasyid da sbb terlalu insaf..eekk? HAHA :P boleh ke macam tu..bila tgk watak sofea yang dilakonkan oleh Raja farah tu memang betul skrip yang tukang skrip tu buat..petikannya berbunyi



"Dara diibaratkan sebagai mahkota seorang perempuan, bila dia xda so kita nak bagi ape kt suami kita nanti..dara adalah hadiah yang paling besar dari seorang isteri kepada suami"

sedih ouhhh bila dengar dia cakap mcm ni sbb aku pun fikir mcm tu gak, dan set kt kepala otak ni..tapi terpulangla kt korangkan sbb tu BARANG korang..lalalalala~ :D

2 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More