Wednesday, June 22, 2011

panasssssssssss! d**n!

hello bro!
lu maen kasar sama gua nampak
tuduh gua segala bagai
wahwahwahhhhhh!
melebeh sudah neh!
sejak bila plak gua men chattin sama lu punya awek?
lu kasi tao gua meyhhh
gua bukan setakat chat oooo
JUMPAK DEPAN2 SEMBANG PON GUA TAK LALU MAAA!
wa mau muntah tgok lu punya awek punya muka maaa!
jangan nak perasan bagos sgt lah bhai!
JIJIK KOT!
lu pesan sama lu punya aweksssssss
na wat celita bia kasi masuk akai maaa
jgn wat celita masok lubang jubur lu snirik meyhh
manyak musuk looo
bodohhhh bangang!
lu pk lu punya awek howddddd sgt ka bhai?
mcm itu cengkerang siput ja wa tgok muka diaaa
wa ta kata wa cun
tapi klo setakat awek mcm awek luuuuu
mcm jari kelingking i sajaaa maaaaa
fak u brooooooooo!















p/s: org laen pon ad awek juga bhai,tapi xde fanatik mcm ko! :)


2 comments:

This comment has been removed by the author.

weweeettttt !
terbaaaeekkk !
ap lg kasi tuing la sama itu awekk ~
bhahaha.. lex luu.. chill babe :)

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More